Soon, very soon

| Postat i: My Life In Words
Kan fortfarande inte förstå riktigt att jag och Daniel har fått en lägenhet. Det har liksom inte riktigt smält in än och redan på torsdag ska vi skriva på kontraktet och få nycklarna. Vi ska i och för sig inte flytta in på en gång, jag ska ta studenten och sommarjobba här i Västerås innan jag flyttar och det är väl lite smått planerat att Daniel ska flytta in i slutet på maj/början på juni eftersom ha har sina sista tentor innan sommaren i slutet på maj. Samtidigt som jag är otroligt glad så är jag så sjukt nervös över allt. Jag vet inte riktigt varför, men det är kanske för att det kommer bli helt nytt. Tror jag kan prata för båda när jag säger att vi är så lättade över att vi har fått en lägenhet för det är ju verkligen svårt att få tag på en förstahandslägenhet i Stockholm. Jag har redan satt mig ner och skivit ner allt vi kommer behöva till lägenheten och det är skönt att vi redan har de stora grejerna som kostar mest så som säng, matbord, soffa, tv, bokhylla och så. Det är så skönt att vi ska flytta ihop, jag menar vi har snart varit tillsammans i två år och det här året har varit svårt eftersom han har bott i Stockholm och jag i Västerås. Det har ju blivit så att vi bara kan ses på helger och det är ju då jag har kunnat varit med mina vänner som inte bor i Västerås så del det har varit skit svårt att välja mellan, även fast ni kanske är skeptiska till att det har varit svårt för mig så har det varit det. Sen blir det jobbigt när jag vet att jag inte kommer kunna träffa den jag älskar på flera veckor på grund av att han har haft tentor och måste fokusera på skolan. Men snart så kommer vi kunna sova varje natt med varandra och det är verkligen någonting jag längtar efter.
 
Snart så
 
Så här ser planlösningen ut
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: