Studentkryssningen

| Postat i:
Blev en liten paus nu på grund av studentkryssningen. Måste börja med att det var en sådan jäkla kul resa! Eller i alla fall första dagen. Igår var den inte lika kul då jag inte mådde så bra, men sånt är livet. Vi hade så otroligt kul i måndags och även fast min kväll slutade lite tidigare än alla andras så var den väldigt händelserik. Lyckades sno med mig en prislista eller något liknande, tog en keps, fick blåmärken, dansade och skrattade en hel del. Jag vet inte vad som är med mig när jag är full, men jag springer alltid och överallt. Det finns ju egentligen ingen anledning till det, förstår inte var jag inte kan ta det lugnt och gå som de flesta andra. Men tänkte avsluta här med att tacka mina fina gurkor för en riktigt bra resa och hjälpen när jag inte mådde så bra. Ni är bäst!!










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: