Trötter och fredag

| Postat i: My Life In Words
Kom hem tidigare i kväll ifrån Stockholm. Åkte hem vid fem så var hemma runt sex, mitt sällskap på resan fick bli en skvallertidning och en glass, såg att det var halva priset på glassarna på pressbyrån så köpten en till mig och så fick även Daniel en. Jag har som de senaste dagarna suttit och pluggat så det är inte direkt så roligt att skriva om, men bra har det gått i alla fall. Är alldeles strax klar med projektarbetet och en uppgift i engelska, har ju även pluggat en hel del matte för att jag ska kunna vara lite förberedd till imorgon då det är högskoleprovet. Ska snart gå och lägga mig, men måste förbereda lite saker tills i morgon så att jag inte behöver springa runt i panik i morgonbitti. Längtar mer till imorgon kväll då jag ska träffa mina pinglor igen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: