Virrig? JA!

| Postat i: My Life In Words
Ååh, vad trött jag blir på mig själv!! Först väljer jag att glömma mobilen i Angelinas bil när hon släpper av mig vid biblioteket. När jag väl får tag i Angelina och hon hittar mobilen i sin bil så bestämmer vi att hon ska komma till mig och lämna den innan dansträningen, så hon kommer om ca 45 minuter. Dock fick jag av någon anledning för mig att hon skulle komma för 20 minuter sen så jag gick ut och stod där ute och väntade på henne. Stod där ute och frös i 10-15 minuter innan jag jag kom på vad klockan var, stod hela tiden och undrade varför det tog så lång tid.. Skulle lugnt behöva ta det lugnt så jag har huvudet med, är alldeles förvirrad, men det får väl bli efter studenten antar jag, vilket inte alls är lång tid kvar tills jag står där sista dagen på gynmasiet.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: