En snabb update

| Postat i: My Life In Words
Hallo, det får bli ett litet snabbt inlägg det här men bättre än inget. Eller?? Sedan den senaste gången jag skrev har detta hänt:
Har köpt gymkort och äntligen börjat träna igen.
Jag har även köpt byxor, nya träningsskor och två par nya höstskor.
Haft ångest så det bara skriker om det. Får ångest igen bara av att tänka på det.
Varit på SU och haft inskrivning samt köpt litteraturböcker.
Färgat håret blondare, ska färga enbart hårbotten en gång till så blir det nog bra.
Varit hos um och bytit från p-ringen till ett nytt p-piller. Får se om det fungerar nå bättre.
Knarkat 2 Broke Girls
Sen har jag varit otroligt trött hela veckan. Somnar vid varje tillfälle jag får.
 
Så nu har ni fått en update på hur min vecka har varit. Det får bli ett längre inlägg någon annan gång.
Puss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: