Safe Haven

| Postat i: My Life In Words
 
Filmen jag och Jen såg var Safe Haven och enligt mig var den helt underbar! Den handlar om en tjej som flyr från sitt hem och sin hemstad för börja om på nytt. Hon hamnar den lilla staden Southport där hon får tag i ett servitrisjobb och även inleder en romans. Som i alla filmer som följer tyvärr det förflutna efter henne (annars vore det ju inte spännande). Skulle egentligen kunna återberätta hela filmen, men då blir det inte så kul om någon av er skulle vilja se den. Tror att filmen blev bättre än väntat bara för att jag hade fått höra att den var riktigt sorglig. Tycker också att den hade en bättre handling än vad jag trodde innan jag såg den (hade bara sett den på trailer och inte läst något mer om den). En roligt sak med filmen var att det var Lasse Hallström regisserade filmen och det är även han som har regisserat Dear John som är en av mina absoluta favorit filmer! Sen tycker jag att det är allmänt häftigt när det är svenskar som regisserar amerikanska filmen. Det är bland annat Josh Duhamel som är en av huvudkaraktärerna och sen är även Cobie Smulders, som spelar Robin i How I Met Your Mother, med i filmen. Jag tyckte filmen var jättemysig och absolut värd att se om man inte har sett den. Kan faktiskt tänka mig att se den igen om ett tag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: