Sleepover och planer för veckan

| Postat i: My Life In Words
Jag har en sån rolig vecka framför mig så jag knappt kan vänta! Idag kommer Jen, Jess, Joanna och Angelina hit och vi ska ha en riktig sleepover. Det ska bli riktigt kul att träffa de igen och så får de se hur lägenheten ser ut. Hela morgonen har jag letat efter gratisparkeringar eller billiga parkeringar. Har hittat några stycken billiga parkeringar så hoppas att det finns någon ledig, men det bör det eftersom jag har hittat 68 stycken så om ingen är ledig blir jag sur. Haha.. Vi ska också kolla på den nya filmen The Heat med Sandra Bullock, hoppas den är lika bra som den verkar vara. Så idag har jag skickat ut Daniel ur huset!
På torsdag tar jag och Daniel morfars bil och far söder ut, nämligen till Tjörn och sedan vidare till Ullared!! Daniel har faktiskt aldrig varit på Ullared så det var lite hans idé om inte vi kunde åka dit någon gång. Vi är borta till lördag och då kommer Emmisen och kanske Jen till Stockholm! Helt awesome! Vi har dock inte bestämt vad vi ska göra, men saknar Emma så otroligt mycket! Har inte träffat henne på hur länge som helst bara för att hon jobbar exakt hela tiden. Helt galet hur mycket hon verkar jobba! På söndag åker jag förmodligen till vässan igen för då har Joanna avskedsmiddag eftersom hon ska flytta ner ända till Gbg. Hur fan ska det gå?! Det har ju varit hon och jag i tre år som har genomlidigt allt möjligt, t.ex. franska lektioner. Fast det är nog mest jag som har genomlidigt de, men hon har varit mitt stöd. Dessutom är vi som ett gammalt gift par, småtjafsar hela tiden och sedan blir sams igen. Haha, puss på dig gumman! Det är skönt att de andra stannar i Västerås ett tag till så det är inte så himla långt borta om man vill ta en spontanare för att träffas eller vad som. Men nu blir det lite småstädning och keeping up with the kardashians innan mina gäster för dagen/kvällen/natten kommer!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: