Veckan kortfattat

| Postat i: My Life In Words
Har haft en riktigt bra vecka med underbara vänner här i Stockholm, en tripp till Tjörn och Ullared och ett farväl. Fast farvälet var inte direkt bra i sig, men det var ett roligt farväl istället för att det skulle vara sorgset. Aja, blir bara fel hur jag än försöker förklara. Orkar inte riktigt berätta allt i detalj vad som har hänt och det känns bara fel att återberätta allting som hände för en vecka sen. Jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde i tisdags på länge. De tjejerna är bara för knasiga! Och på Ullared shoppade jag loss ordentligen, haha. Jag fick mycket inköpt som skulle ha kostat mer i vanliga butiker och det var även saker jag behövde så som väska, plånbok och jacka. Är  i alla fall nöjd över mina inköp. I söndags åkte jag till vässan för att lämna tillbaka morfars bil vi hade fått använda och busade även med Saga ett tag innan jag träffade Emma och Jen för att köpa presenter till Joanna. Det var som sagt ett bra firande/avsked (var lite blandat eftersom hon också fyllde år "nyligen"). Hann även träffa min mammi ett tag på dagen, kändes som det var evigheter sen vi sågs! Sov i alla fall kvar hos Jen och vi kollade på en riktigt bra film, kommer med recension i ett annat inlägg. Och så kan vi hoppa till idag, valde att gå ut och gå på sen eftermiddagen/kvällen (alla tolkar ju tiderna olika men det var runt sex - halv sju jag gick ut). Jag hittade ett promenadspår som jag följde och kom tillbaka till samma ställe jag började men kom inte ihåg vart någon stans jag gick in i spåret för det finns flera gångar så gick spåret ett och ett halvt varv sammanlagt innan jag hittade ut. Ikväll har jag och Daniel mysigt framför hollywood fruarna med popcorn. Nu väntar sängen på mig, så puss och godnatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: