Paus

| Postat i: My Life In Words
Det har inte hänt så mycket här på sistone, och det känns som att det inte händer så mycket i mitt liv heller just nu. Plugget rullar på, har skrivit min sista tenta för i år förra veckan och snart har vi ett litet uppehåll över jul och nyår. Träningen har stått still i princip i en månad, tränade första gången i måndags på flera veckor. Nu är det snart jul i alla fall och det börjar hända saker i min vardag nu! Eller vardag och vardag, det är ganska mycket saker som är inplanerade i alla fall. Nu till helgen kommer Angelina och Joanna hit på fredagen, på lördag ska jag och Daniel till Västerås och fira jul då flera i min släkt vi brukar fira jul med ska bort. Och på söndag så ska vi har julbord här hemma.
 
Idag får jag reda på vad jag kommer in på för någonting till våren, tror dock jag inte kommer in på mitt förstahandsval men då ska jag plugga som tusan till högskoleprovet i vår. Senare ikväll ska jag iväg på laserdome med studenthyresgästföreningen, som jag förövrigt är med i. Det ska bli kul att test på det och det är gratis så jag tänkte "varför inte?". Har tyvärr ingen fin/rolig eller passade bild till det här inlägget så det får duga som det är. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: