Dagen lite snabbt

| Postat i: My Life In Words
 
 
Ursäkta för att jag inte har uppdaterat idag, har försökt via mobilappen men det har inte fungerat sedan jag uppdaterade appen. Sen har jag haft saker att göra hela dagen. Kan väl dra en liten snabbis av dagen. Började med att jag fick ansiktsbehandling av Lisa på hennes skola. Otroligt skönt att han en bästis som går en sådan linje. Fick behandlingen gratis då de skulle öva till diplomeringen, det var en ansiktsbehandling som innehöll syra så det var lite läskigt, haha. Men det gick bra och var super skönt. Efter det tog jag en snabb luch på subway för att hinna iväg till skolan där det var genomgång av hur vi ska skriva projektrapporten. Vi fick även våra efterlängtade studentmössor. Iiih, det börjar närma sig nu! Bara några månader kvar. Jag och JenJen gymmade efter skolan och ska även gymma i morgonbitti, hurtigt av oss! Hem snabbt efter träningen för att duscha för att sedan åka vidare till Sala och träffa tjejorna där ett tag. Var helt slut när jag var där, men hade det kul och fick höra en och annan sak, haha. Skrattar fortfarande, men känner att det kanske inte är så lämpligt att ta upp här i bloggen. Nu ligger jag i sängen och har nyss pratat med mannen min, hehe. Kom hem för en timme sedan och önskar bara att jag kunde gå och lägga mig. Men nejdå här ska det inte sovas heller, här ska det skrivas företagsekonomi! Jag har nämligen en uppgift som ska in i dag senast 23.59! Sen ska jag sova, hopppas den går hyffsad fort att göra, dock har jag känningar att det inte alls kommer gå fort att göra det. Aja, det återstår väl att se! Godnatt alla andra som förmodligen inte behöver sitta uppe och skriva på en fek uppgift.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: