Feb. 05 2013

| Postat i: My Life In Words
Har ingenting att berätta så har därför inte uppdaterat under dagen. Jag har legat hemma och varit sjuk i dag också, så har inte gjort så mycket. Det är lite bättre än vad det var igår så om jag mår ännu bättre i morgon så ska jag till skolan. Just nu ligger jag och kollar på Maria och Mindy på trean, senare är det även the new normal och Mindys project så har hela min kväll uppbokad framför tv:n.Det var så typiskt för jag har varit så sugen på kladdkaka och glass så när tog mig orken till att gå till köket och baka en kladdis så hittade jag ingen form. Jag letade ju efter formen innan jag blandade smeten som tur var, men blev lite besviken att det inte blev någon kladdkaka. Men ska titta på tv nu så pusspuss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: