Feb. 18 2013

| Postat i: My Life In Words
Är ny duschad och har precis satt på en maskin tvätt och ska snart laga någonting att äta. Skoldagen har varit riktig långtråkig. Det började med svenska och religion där vi visade upp våra filmer vi hade spelat in (filmen jag har redigerat hela förra veckan), det blev så uttråkande och titta på de filmerna i två timmar och alla har inte ens visat sina än så det blir förmodligen flera gånger vi ska titta. Sen efter lunch var det en till "film" vi tittade på i samhällen, det var en dokumentär om näthat som faktiskt var intressant men orkade inte koncentrerar sig hela timmen eftersom det ända vi hade gjort var att sitta ner och kolla på film. Sen var det en timme historia som gick ganska fort. Det jag ville komma med i alla fall var att det var en riktig tråkdag. Efter skolan gick jag och Jennifer över till gymmet och tränade, där av är jag ny duchad nu. Vi har betsämt att vi ska träna två gånger till den här veckan, vilket är bra för då kommer jag igång med träningen igen. Jag har ju inte tränat på 2-3 veckor nu för att jag har varit förkyld m.m. Så nu kommer jag ju iväg till gymmet eftersom jag ska träna med Jennifer. Jag har alltid svårt att komma igång när jag har haft uppehåll pga. någonting, men det blir ju lättare när man kommer in i träningen.

Hoho, ni är så duttiga mina vänner! :D

Vi är såå bra!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: