Fredagskväll!

| Postat i: My Life In Words
Gårdagen spenderade jag som sagt med habibi, vet ej om jag ska lägga till min framför men betyder tydligen min älskling och inte bara älskling. Habibi är ju dock på arabiska och inte på persiska som Daniel pratar så jag får lära mig vad älskling betyder på persiska. Än så länge kan jag bara två ord på persiska och det är "merci" vilket betyder tack och "salam" som betyder hej/goddag eller något liknande och vi har snart varit tillsammans i två år, hehe. Dåligt av mig! I vilket fall som helst så hade vi det mysigt i storstaden Stockholm, vi såg den nya filmen a good day to die hard som faktiskt var bra och efter det åt vi innan vi åkte hem till han. I morse vad det inte alls lika mysigt då jag var tvungen att gå upp sju fast jag började tolv för att hinna med bussen från Stockholm till Västerås som gick kvart i nio. Jag kom upp i alla fall och hann med bussen. Dock kommer jag inte få träffa Daniel förrän om en vecka, sorligt men inga ledsna miner nu för det är fredagskväll och jag ska bara chilla med livet här hemma. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: