Helgen

| Postat i: My Life In Words
 Daniels tårta från igår
 
Hej, hoppas ni alla har det bra. Själv ligger jag sjuk i sängen och orkar inte göra någonting. Det blev ingen uppdatering i går, men hade lite fullt upp och sen mådde jag inte bra. Jag har haft en super bra helg i Stockholm i alla fall, dock hittade jag ingen plånbok i lördags. Vi åkte efter plånboksletandet till Billy som precis hade flyttat in i sin nya lägenhet och tittade på melodifestivalen, spelade ett sällskapsspel, åt mat och hade det allmänt trevligt. Lägenheten riktigt mysig och fräsh förutom badrummet då, men man är ju inte där så ofta. Jag längtar tills jag flyttar hemmifrån och har ett eget ställe liksom. Önskar att Daniel skulle bo själv också, det är så mycket skönare. Jag saknar tiden på Sigge när han bodde själv, det blir ju helt annurlunda och mer vuxet. I går var vi på en persisk restaurang med Daniels familj och firade hans 20 års dag vilket egentligen är idag, men eftersom det är skola och jobb och eftersom jag bor i Västerås var det enklare att fira det igår.Det var hur gott som helst, men man får så otroligt mycket mat så jag fick lämna halva tallriken.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: