Jäkla Skit Dator

| Postat i: My Life In Words
Jäkla skit! Ååh, ogillar de datorer vi har fått i från skolan, vill snart slänga min i backen och hoppa på den! För några dagar sedan satt och och redigerade en film till svenskan och religionen när jag nästan var klar så hängde sig datorn och sedan stängde den av sig så fick starta om och börja om så händer samma sak. Blev alldeles för irriterad då så jag sket i det och sköt upp det till i dag. Idag när jag hade redigerat om hela skiten igen och skulle spara filmjäveln så stoppas programmet och det stängs ner totalt.. Nästan så att jag vill lägga mig ner och börja gråta, men det hjälper ju inte riktigt. Jag orkar verkligen inte göra om allting igen i kväll så får skjuta upp det någon mer dag, den ska ju dock visas på måndag så måste ju bli gjort i helgen. Säger god natt nu i alla fall, blev för irriterad på det här och är alldeles för trött för att göra något.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: