Klänningar

| Postat i: My Life In Words
 
Hello, mår mycket bättre i dag, awesome! Har ändå tagit det lugnt i dag eftersom jag fortfarande är förkyld och vill inte göra det värre tills i morgon. Så tråkigt att vara inne nu eftersom det är verkligen hur fint väder som helst ute! Skulle varit riktigt skönt att gå ut och gå, men känner att jag inte vill ta den risken. Jag har kollat på lite klänningar till studentkvällen, men har ingen idé hur jag vill att den ska se ut så det gör ju det lite svårare att hitta någon man verkligen vill ha. Jag har ju ändå hittat min studentklänning som jag ska ha på dagen och det är jag glad över, annars skulle jag ha världens panik över det nu. Det känns enklare att hitta en partyklänning till kvällen än att hitta studentklänningen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: