Längtar till snön försvinner!

| Postat i: My Life In Words
Fettisdagen och jag har precis tryckt i mig en semla. Gick ner till hemköp och köpte semlor, fick gå ganska fort eftersom det snöar för fullt ute men lyssnade på musik så det var inga större problem. Längtade verkligen efter att snön ska försvinna så jag kan gå ut och gå igen istället för att vara på crosstrainern eller löpbandet på gymmet nu när jag gick till affären. För mig är ett sätt att rensa tankarna och ha egentid samtidigt som det är motion och träning så jag längtar att få gå ut och gå. Jag har heller inte tränat på två veckor för jag har varit sjuk och har fortfarande lite kvar av förkylningen, så jag längtar även efter att få träna! Men i alla fall så har jag även skickat in ansökan till högskoleprovet. Fick lite panik i morse för jag kom på att jag inte hade anmält mig till det, men sista anmälningsdagen är den 15:e februari så det är ju några dagar kvar. Jag hade även kommit på den bästa alla hjärtans dag presenten till Daniel, men så ska han komma och sumpa den. Så nu måste jag hitta något annat jag kan ge honom, om jag ens orkar komma på något.. Jaja, jag ska fortsätta kolla på Maria & Mindy nu. Ha en bra tisdagskväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: