Onsdagskväll

| Postat i: My Life In Words
Onsdags kväll nu då och jag ska göra ett tappert till att plugga. Dock vet jag själv att det inte kommer gå så bra för är så otroligt trött. Idag gick jag i alla fall till skolan som började tolv och slutade två så det var skönt att den inte var så lång. Mådde sämre när jag kom hem, men mår lite bättre nu. Annars har jag lagat köttfärsås och spagetti, som blev riktigt bra enligt mig själv. Det verkade som att mamma och Lasse också tyckte om den när de åt, så pluspoäng till mig! För ett tag sedan fick jag ett sug efter en kladdkaka igen precis som igår, men har inte orkat letat efter formen och ska försöka stå på mig och gå starkt ut ur denna sockersugsfighten, haha. Det är nästan alltid så när jag har min vecka eller ska ha min vecka. Förresten så har jag även skickat in några sommarjobbsansökningar i dag, så får hålla tummarna att jag får något. Jag ska skicka in några fler också men orkar inte göra det i kväll.
 
Seriöst hur god ser ser inte den här ut att vara?!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: