Ont om tid

| Postat i:
Glad alla hjärtans dag på er alla! Just nu sitter jag på bussen mot Stockholm och ska fira med mitt hjärta. Det blev lite tajt med tid innan jag skulle i väg till bussen kom nämligen hem kvart över tolv och bussen från Västerås till Stockholm gick kvart i ett, så jag hade en halv timme på mig. Jag gick till bussen från mig till stationen halv för jag skulle ha marginal, men bussjäveln var försenad så den kom inte förrän 34, jag försökte lugna ner mig lite och tänkte att det tar bara 6 minuter med buss till centralen så då hade jag ju i alla fall 5 minuters marginal. Men på grund av att busschauffören valde att köra i 5 km/h så tog det ju för tusen 11 minuter, så kom fram till centralen när klockan var prick kvart i så sprang till bussen till Stockholm, som jag sitter på nu. Jag hatar att behöva stressa, särskilt när det inte är mitt fel om det blir tajt med tid. Blir så jäkla irriterand då! Tur som var så hann jag ju med bussen, är lugn nu i alla fall. Jag har även hunnit sova på bussen så nu är det bara en halv timme kvar tills jag är i Stockholm!


Puss på er! ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: