Skype

| Postat i: My Life In Words
Jahapp, nu har jag precis testat att skype:a med p-vännen och dit gick ju totalt åt skogen. För det första fattade jag inte alls hur man la till någon så det fick han göra tillslut och sen visa det sig att han mick knappt fungerade så han hörde mig men jag hörde inte han. Sen börja han skylla på att det var min dator det var fel på, haha så typiskt han! Tar inte direkt åt mig för jag vet att han tror nästan alltid att han har rätt, men så är det inte riktigt. Det är bara det att han tydligen svårt att inse att jag också kan ha rätt, haha. Tycker att det är mer ironiskt att han inte kan inse det vissa gånger. Det gör han lite söt faktiskt. Känner att jag bara sitter och svamlar massor, kanske lite onödigt inlägg, men skit samma. Det var i alla fall lite tråkigt att det inte fungerade.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: