Slutsats: tiden bara flyger iväg

| Postat i: My Life In Words
Är hemma nu, kom hem för lite mer än en timme sedan. Jag satte direkt i gång med att redigera filmen igen och nu håller den på att sparas. Om det blir något fel den här gången så lägger jag mig ner och dör eller något liknande. Vi ska i alla fall alldeles strax i väg och hämta min bror och sen ska vi på min kusins 8 års kalas. Det känns som hon nyss var 5, helt sjukt! Tiden går alldeles för fort, min älsta kusin ska liksom bli 13 i år och det känns som jag nyss var 15. Jag fattar inte vart tiden tar vägen, märker nu att den bara flyger i väg! Snart är väl jag 40, haha. Hoppas att det inte går fort, vill ju hinna med mycket innan jag blir 40. Jag ska bli 19 i år och Daniel har precis fyllt 20 och vi träffades när jag var 16 skulle snart fylla 17. Det känns verkligen konstigt! Samtidigt som jag tycker att det var nyss vi träffades så känns det som att jag var pytteliten när jag träffade Daniel. För när jag tänker att jag var 16 så känns det som att jag var skit liten eftersom jag nu ska bli 19, om ni förstår vad jag menar! Jag måste börja avrunda det här nu för måste fixa mig lite innan vi åker. Kan ju dra slutsatens i alla fall att tiden bara flyger i väg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: