Söndagskväll

| Postat i: My Life In Words
Söndagskväll nu då och ska strax gå och lägga mig då det är måndag i morgon och det betyder en ny skolvecka. Det är skönt att det är sista veckan nu innan mitt sista sportlov, än så länge har jag inga planer under lovet så får ta det som det kommer om jag inte planerar något nu i veckan. Eller jo, förresen, det är ju 100-dagars festen på lovet som jag ska gå på! Men annars är inget inplanerat.
 
Jag fick redigera om filmen efter kalaset i dag, det var bara att ta sig i kragen och göra det. Så nu är filmen sparad och klar i alla fall. Har inte så mycket mer att berätta, jag ska krypa ner under täcket och läsa min bok som jag läser i engelskan. Faktiskt ganska bra, men jag tycker det är så långtråkigt att läsa. Det spelar ingen roll hur bra boken är, somnar nästan alltid. Men jag ska ha läst 200 sidor till onsdag så det är bara att sätta i gång då jag bara har läst ca 50 sidor nu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: