Alla Vi Har Våra Dåliga Dagar

| Postat i: My Life In Words
Jag skrev ett inlägg i går om hur fredagen hade varit, men av någon anledning pubicerades den inte och det hamnade inte heller i mitt utkast. I alla fall så blev inte min fredagskväll som jag hade hoppats på utan det var spänningar mellan mig och Daniel och jag blev besviken flera gånger. Allt är löst nu och vi har lämnat det bakom oss! Mathilda hade också kommit från vässan för hon skulle följa med Billy och titta på hans nya lägenhet så vi åt middag tillsammans med de och senare satte vi oss på ett fick och pratade massor. Det tråkiga var att jag inte var på det bästa humöret när vi var med de, men alla har sina dåliga dagar och sina brister, annars hade vi det trevligt. Mitt humör blev ju bättre under kvällen och den slutade bra och så. Vi gick aldrig på stan heller så jag hann inte titta på plånbok eller några kläder som jag hade tänkt titta efter i Stockholm, det får väl bli nästa gång jag åker dit. Det var lite kortfattat hur min fredags kväll var. Hoppas ni hade en bättre början på fredagskvällen än vad jag hade.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: