Det Finns Människor Till Allt

| Postat i: My Life In Words
Är nyss hemkommen från kalaset och det var min lilla glädjespridare (läs Saga) som har fyllt hela 3 år! Hon börjar bli en stor flicka nu, dock var hon lite kinkig för hon har halsinflamastion. Ändå var hon urgulligt! Hon bara blir bara bättre och bättre på att prata, förstår dock knappt hälften vad hon säger men det går framåt! Träffade även mina andra kusiner, lite tråkigt att en av tjejerna inte vågar vara ute längre och leka om ingen förälder står och tittar på. Det var tydligen någon som hade bett henne att ta av sig tröjan och så när hon skulle gå hem till någon kompis nyligen och tidigare i höstas hade någon hotat att döda henne. Jag blir verkligen frustrerad när jag hör sådant, jag själv har inte varit med om något sånt utan bara hört talats om det och blivit upprörd, men när det händer i ens närhet så får förstår man att det verkligen händer. Jag menar min kusin som har blivit utsatt av det är bara 7-8 år och är skärrad av det så hon inte ens kan gå ut och leka på bakgården, usch det är verkligen hemskt och sådant här borde bara inte hända!!! Det är bara att konstatera att det finns människor till allt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: