Före och efter

| Postat i: My Life In Words
Kom hem för några timmar från frisören. Jag är verkligen super nöjd och hon var riktigt duktig! Ååh, vad glad och lättad jag blev när jag såg slutresultatet. Känns otroligt bra! Det tog två och en halv timme innan jag blev klar och då slingade hon bara mitt hår utan att klippa till det. Tror hon blev lite chockad över hur mycket och tjock hår jag hade för vissa dagar ser det inte alls tjock ut medan andra dagar är det mycket mer volym och ser super tjock ut. För mig gjorde det inte alls så mycket att det tog så lång tid, jag tycker det bara är skönt när någon håller på att fixa och trixa med mitt hår. Somsagt är riktigt nöjd med det! Tänk på att det var ljusare ute när jag tog före-bilden och att det var mörkare ute när jag tog efter-bilden. Så det blir lite inte lika rättvist och det blir lite "skevt".
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: