Funfacts

| Postat i:
Läste nyss på Aftonbladet att Kim Kardashian och Kanye West har fått ett erbjudande på 3 miljoner dollar för de första bilderna på deras bebis. 3 miljoner dollar motsvarar nästan 20 miljoner svenska kronor. Dock accepterar de inte erbjudandet utan de vill ha minst 6 miljoner dollar för bebisbilderna, alltså nästan 40 miljoner svenska kronor!!!! Helt sjukt om ni frågar mig. Det stod också att det var uträknat att paret kunde tjäna ihop 120 miljoner svenska kronor innan förlossningen på bland annat skjuhusvistelser och ultraljud.

Vi vanliga här i Sverige åtminstone måste betala någon krona för att komma med i lokaltidningen med en pyttebild och två meningar text medan det finns kändisar som tjänar miljoner och får bilden på första framsidan. Ni får inte tro att jag är bitter utan jag tycker det bara var roligt och lite smått intressant. Men visst är de söta tillsammans?! Jag tycker det!









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: