Hemkommen Från Sjukgymnasten

| Postat i: My Life In Words
Jag kom nyss hem från sjukgymnasten och det gick väl bra där. Jag skulle fortsätta med rehabiliteringen och om det händer flera gånger så måste hon skicka remiss till ortopeden för operation. Tror dock inte att det kommer behövas direkt, för den är ändå stabiliserad så det känns som en väldigt liten chans till att det skulle hända så pass många gånger. Förövrigt körde jag bil dit. Jag har inte kört bil på hur länge som helst, så det var riktigt roligt att sätta sig bakom ratten och köra lite! Dock är det otroligt halt ute så var ganska försiktig, men kul var det ändå! Just nu vill jag bara lägga mig under en filt med te och titta på vänner, men nejdå det går itne för sig! Har en engelsk novell som skulle varit inne före jul, men jag har inte ens börjat med det så måste påbörja den. I kväll är det i alla fall Heart Of Dixie och Så Blev Vi Hollywood Fruar, två riktigt bra program!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: