Jan. 04, 2013

| Postat i:
Jag har inte uppdaterat på en vecka nu. Har verkligen viljat gjort det men har inte haft någon aning om vart jag ska börja. Har faktiskt hänt en hel del. Eller nja, kanske inte så mycket men i alla fall.

Mamma har fått diskbråck så nu går hon med kryckor och envisas att hon ska göra allt som hon gjorde innan hon fick diskbråck. Hon åkte först upp till akuten i söndags men fick komma hem senare sedan åkte hon upp i tisdags då hon inte kunde röra på vänstra benet. Usch, jag verkligen hatar att se mamma med smärtor, när hon har ont eller när hon är ledsen. Det är verkligen hjärtskärande! Jag får dåligt samvete även fast jag vet att jag inte har gjort något.

Jag var sjuk på nyår också, inte världens roligaste. Men egentligen gjorde det inte så mycket för hade inget bestämt. Tur var att min älsk var hos mig så jag hade lite sällskap. Vi låg mest och vilade, han var hade också blivit förkyld. Vid tolvslaget tog vi oss ut till torget här i Västerås och träffade på en av hans gamla klasskompisar. Jag blir så jäkla nervös varje år när man är nere vid torget och ska kolla på fyrverkeriet, det var massor av raketer som smällde på marken. Så det enda jag tänker är att nästa gång är det väl jag som får en raket i magen eller nå liknande. Dessutom är bara massa drägg överallt på torget, eller när man är nykter så ser jag bara alla drägg som strosar omkring.

En annan sak som har hänt är art min kusins skola har brunnit och hennes klassrum har brunnit upp om jag förstod det rätt. Så hon måste gå på någon annan skola nu och min moster är så upprörd och förtvivlad över att hon måste gå på en annan skola.

Det är en del av alla händelser.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: