Jan. 08, 2013

| Postat i:







Jahapp, provet gick väl som det gick. Det är bara att vänta och se vad jag får för betyg. Får väl minst g, men vill gärna ha högre. Jag och Joanna satt nästan två timmar med provet och det var bara 8 frågor. Min hjärna var verkligen helt mosig efter det.

Jag tog mig ut på en promenad i alla fall efter skolan, det var faktiskt riktigt skönt. Rensade tankarna och bara lyssna på musik. Dock var det otroligt halt vid övergångställena så höll på att halka två gång. Båda gångerna var bland folk också. Tur var lyckades jag hitta balansen innan jag föll, haha måste sett väldigt snyggt ut! Tränade lite mage här hemma innan duschen. Dock höll axeln på att gå ur led när jag skulle ta av mig underställströjan och sportbh:n, inte bra!!! Så ska ringa till min sjukgymnast i morgon och höra. Min axeln gick ur led i oktober och sedan dess har jag gått på rehabilitering för axeln, nu har jag uppgraderat rehabiliteringen så vet inte om min sjukgymnast vill att jag ska göra grundövningarna igen eller om jag kan fortsätta på de jag har nu och om hon vill titta på den igen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: