Jan. 11, 2013

| Postat i:


Sitter på bussen mot Stockholm och har fruktansvärd huvudvärk. Lyssnar i alla fall på underbara The Fray. Hade huvudvärk redan i morse när jag vakna, jag hoppas bara inte att jag ska bli förkyld igen. Orkar verkligen inte med det! Så hoppas att jag inte blir det. Märkte även när jag duscha att jag måste köpa nya rakhyvlar, så tråkigt att de ska kosta så himla mycket bara. Det är inte direkt det jag vill lägga pengarna på i första hand. I alla fall så började skolan tolv så hade en chillmorgon. Hade naturkunskap i två timmar gick faktiskt fortare män vad jag trodde att det skulle ta. Så det är väl positivt.

Jag har ingen aning om vad vi ska hitta på ikväll, jag hade lust att gå på pubkväll på KTH men det hade inte Daniel. Vi ska i alla fall gå på stan ett tag måste köpa en liten plånbok för mitt konstfack jag använder de viktigaste korten i är snart helt sönder.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: