Jan. 13, 2013

| Postat i: My Life In Words
 
I dag har varit en riktig sego-dag! Tusan vad jag har varit seg, det har känts som min hjärna har gått i 0.1 kB/s. Vilket inte alls är mycket. Jag är klar med en av alla mina uppgifter i alla fall och det är skönt. Eller rättare sagt jag är nästan helt säker på att jag är klar med uppgiften. Ska höra med min lärare i morgon hur mycket det är meningen att reflektera och så i uppgiften. Jag sitter fortfarande i mina pj-byxor, hade tänkt att duscha efter inlägget men det blir att sätta på sig byxorna. Är helt kär de här byxorna så för mig gör det inte så mycket, hehe. Förövrigt har jag otroligt ont i ryggen! Jag har sovit dåligt hela helgen och Sara puttade in mig mot väggen hela natten. Dessutom brukar jag få ont när jag har min mensvecka så. Dock har jag inte lika ont som jag kan ha när det känns som ländryggen kommer gå av! Det är runt utsagt förfärligt! Jag har planerat att träna i morgon efter skolan och det blir oftast bättre i ryggen då så. Ska hoppa in i duschen nu, hoppas ni har en bra söndagskväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: