Jan. 24, 2013

| Postat i:
Kom hem från skolan för en timme sedan och just nu ligger jag och vilar upp mig till jag ska åka och vara barnvakt. Som jag skrev igår så började jag ju tidigt i dag och försökte lägga mig tidigt men det gick ju inte. Somnade inte förrän ett eller efter det, så var ganska trött när jag gick upp i morse.Började morgonen med tre och en halv timme företagsekonomi med vår kära lärare. Är seriöst helt slut efter den lektionen och hennes röst skär i öronen, men jag överlevde denna gång med! Förövrigt är det så jäkla kallt i mitt rum, fryser konstant när jag är i rummet. Skulle behöva flera täcken att sova med, hehe. Så det är skönt att vi flyttar om två dagar, mamma ska redan börja flytta över saker i dag och i morgon så jag ska förmodligen spendera min fredagskväll med att flytta över lite saker. Ska gosa ner mig i filten ett tag till och titta klart på oth avsnittet innan jag ska åka!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: