Jan. 31 2013

| Postat i: My Life In Words

Torsdagskväll nu då och dagen har gått hyfsat fort, vilket känns bra med tanke på att jag inte alls är positiv till torsdagar och de brukar gå så segt. Dock är jag inte 100% frisk, jag har haft ont i halsen hela dagen och har ännu ondare nu och min mor trodde även att jag hade lite feber. Det känns ganska surt eftersom jag inte vill vara sjuk tills i morgon för att jag redan har köpt biljett till Stockholm och vill ju dit, men har bestämt om jag inte mår sämre så åker jag och kanske blir hemma från skolan så jag blir förhoppningsvis blir piggare till eftermiddagen och kvällen. Annan onödig fakta är att jag åt semla igår som jag verkligen hade längtat efter och i dag har vi fått igång min tv också så nu kan jag titta på tv. Det känns faktiskt helt underbart, haha. Jag glömde även min tolle i Jessicas bil i dag så himla onödigt gjort av mig, jag kände på mig när jag klev ut ur bilen att jag hade glömt något men tänkte att jag bara inbillade mig. Blir bara så trött på mig själv i bland..Ska duscha snart sen mysa ner i sängen och glo lite på tv.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: