Lingon, Lådvin och Långkalsonger

| Postat i:




Är hemkommen från lilla Sala nu. Det var sjukt gott med thai! Dock blev jag mätt innan jag hade ätit hälften. Vi åkte i alla fall hem till Sara efter vi hade käkat. Som vanligt blev det en hel del snack, vi spelade även ett nytt spel som Saras mor hade köpt. Det hette "Lingon, lådvin och långkalsonger" och är ett frågespel. Den som fick flest poäng är den som är mest svenne. Elin fick sedan åka som en biltjuv för att jag skulle hinna med tåget. Haha, kanske inte som en biltjuv men nästan åtminstone!

Ligger i sängen nu och funderar på att gå och sova. Är så himla trött, så ni fattar inte! Samtidigt har jag smått panik för jag vet att jag måste plugga till ett historiaprov som jag har på tisdag. Plugget får nog ändå vänta tills i morgon, för om jag börjar plugga nu kommer jag förmodligen inte kunna somna i kväll/natt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: