Nya PLL avsnittet!

| Postat i:

Tog med en smoothie till PLL

Emma och Joanna laddade inför PLL


Jag kom hem för cirka en halv timme sen efter att ha varit ute och åkt bil med Emma. Haha, alltid lika kul med den filuren. Somsagt hade jag bara engelska i dag, egentligen är lektionen en två timmar men fick sluta efter en. Lektionen var ganska värdelös då vi i små grupper satt och diskuterade frågor. Efter engelskan följde Joanna och Emma med hem till mig för vi skulle titta på nya PLL avsnittet som kom ut igår. För alla er som inte vet vad PLL står för är det Pretty Little Liars. En hemskt bra serie!! Nu får vi vänta till nästa avsnitt kommer ut nästa vecka. Det har varit längre uppehåll under samma säsong flera gånger nu så det är skönt att det är back in track.

Jag försöker vara lite nyttigare just nu, fick gick det inte så bra i dag då jag åt middag på stan och har återigen en sundae senare i kväll. Så känner mig ännu fetare och tjockare nu än vad jag gjorde i morse, men har ju bara mens en vecka i månaden. Och jag tycker att jag får fuska lite då eftersom jag oftast blir deppigare och mer sugen på sötsaker under veckan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: