Resfeber

| Postat i:
Jag har fortfarande huvudvärk och den har bara blivit värre. Dessutom ligger jag och fryser som bara den! Tror nog det var därför jag kände mig så bakis i morse, hehe. Om det inte blir bättre tills i morgon så blir jag förmodligen hemma från skolan. Jag har två grupp/par arbeten i morgon, men det får lösa sig på någon sätt om jag inte blir bättre. Jag har förövrigt (är osäker på om det sitter ihop eller inte?) kikat på olika resor, har riktigt mycket resfeber. Jag vill bara fly landet just nu! Tyvärr har jag inte pengar eller tid med det för tillfället, men skulle gärna vilja åka på någon weekend fram mot våren/sommaren så ska försöka få med några vänner eller pojkvännen på den idén och så hinner jag få ihop lite pengar tills dess.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: