Sista Terminen!

| Postat i:
Denna kväll kommer bestå av plugg, plugg och ännu lite mera plugg. Det är inte världens roligaste om jag får säga så, men det måste ju göras. I morgon är det även att gå tillbaka till verkligheten så klockan är nu återigen ställd på tio över sju som vilken måndag som helst. Det som är skönt är att nu börjar jag sista terminen i gymnasiet! Jag börjar se ett slut och ett mål. Det känns så otroligt skönt! Jag fick hem min studentklänning idag, vilket också känns bra då jag inte vara förtvivlad över vad jag ska ha på mig. Så nu har jag bara alla andra problem kvar så som skoluppgifter och vad jag ska göra till sommaren och hösten och framförallt vart jag ska bo. Men med tiden löser sig allt. Jag ska verkligen försöka pusha mig igenom hela den är sista terminen och vara stolt över mig själv.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: