Spelkvällen

| Postat i: My Life In Words
 
I går hade vi somsagt spelkväll här hemma. Daniel och jag körde ut mamma, eller körde och körde hon åkte till Lasse så det var ju inte så synd om henne. Vid halv sju tiden kom Anton, Billy, Mathilda och Ricky. Vi bestämde vad vi ville äta och så så gick vi ner och köpte kortlek då jag inte hittar våra och tog med oss maten hem hit. Det blev massor av prat och av någon konstig anledning mycket prat om matte, undra värför... Skönt att Mathilda var med så jag kunde prata lite annat med i alla fall! VI bestämde oss för att först spela RISK, vilket inte blev den bästa starten för mig och Mathilda men det vände sedan och tillsist vann vi! Så jäkla grymt av oss, helt AWESOME! Det blev lite långdraget när killarna skulle diskutera en massa vilket gjorde att vi blev lite uttråkade eller ja, Mathilda blev väl det mest och började ställa upp gubbarna för krig och lite allt möjligt, kul var det i alla fall och vi vann dessutom. Senare spelade killarna poker och alla åkte hem runt ett. Jag hade en sjukt rolig kväll och hade det riktigt trevligt. Det är kul att träffa alla igen tillsammans, så jag hoppas att det blir någon mer gång i alla fall.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: