Tränat!

| Postat i: Fitspo/Träning
 
Jag har varit och tränat i dag efter skolan, och det var så skönt! Älskar att jag har kommit in i träningen så att det är som vanligt. Det blir liksom ingen börda eller att man känner sig tvingad att gå till gymmet, utan det blir bara så automatiskt och så att man vill träna. I dag blev det 20 minuter på crosstrainern, blir nästan helt slut i benen efter det hehe. Sedan körde jag som vanligt mage och rygg, gjorde även mina rehabiliterings övningar för axel när jag ändå var i gång så slipper jag göra det nu på kvällen. I morgon ska jag till sjukgymnasten efter skolan så får se vad hon har och säga då. Jag har börjat få super ont i armen på kvällarna efter att axeln var nära på att hoppa ur led, inte alls kul! Det blir väl så att hon kommer säga att jag får hoppa tillbaka några steg i rehabiliteringen, men det känns ändå skönt att gå dit och i så fall veta exakt vilka övningar hon vill att jag ska gå tillbaka till.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: