Jan. 10, 2013

| Postat i: My Life In Words
Redan hemma från skolan och klockan är inte ens elva än. Men tusan vad jag ogillar torsdagar! Så jag var inte så glad när jag vaknade i morse. Jag läser nämligen företagsekonomi B och i vanliga fall har jag lektionen från åtta till halv tolv. I dag fick vi som redan hade gjort provet innan jul sluta klockan tio för att resten som fick omprov och inte hade gjort provet skulle göra det. Skönt! Ligger i sängen nu, men ska ta och skriva på projektarbetet nu så jag får lite gjort. Senare i eftermiddag har jag klipptid bokad. Dock ska jag inte klippa håret utan slinga det, får se hur det blir! Jag ska ha en annan frisör denna gång eftersom min frisör var uppbokad över en längre tid. Har lite svårt att lita på andra frisörer efter de inte känner mig lika bra som min frisör jag brukar ha, men eftersom jag inte ska klippa mig så tror jag att det kommer gå bra. Haha, jag måste tänka så i alla fall. Tänkte lägga ut för- och efter bild på håret sen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: