14

| Postat i: My Life In Words
Ligger i sängen nu och är så trött så ögonen går snart i kors! Jag kom hem för ungefär 50 minuter sen och det har varit en hyfsat lugn kväll trots allt. Idag tog jag faktiskt en promenad till jobbet och samtidigt som jag var nöjd över mig själv så var det värsta mardrömmen!! Kom nästan helt genomblöt till jobbet för att det var så varmt, det kändes i alla fall som att jag var genomblöt och troligtvis såg det väl också ut som det. Kan säga att det jag inte var så mycket torrare när jag kom heller (valde att promenera hem också). Jag trodde att det skulle vara mycket svalare eftersom det var senare på kvällen och eftersom det regnade bara någon timme innan jag skulle hem. Men nejdå! Där hade jag helt fel! Det var fuktigt och kvavt i luften så det gjorde att jag svettades lika mycket! Jobbar i morgon med från åtta till halv två sen tar jag helg! Ska bli såå sköönt, speciellt när jag vet att jag har en riktig jobbig vecka nästa vecka. Idag är det förresten bara 14 dagar kvar tills jag slutar och det är bara 10 arbetspass! Nu har nedräkningen verkligen börjat!
Vet att det blir mycket prat om jobbet, men just nu känns det som det är det enda jag gör!
Nej, men nu ska jag antingen ta något att äta eller gå och sova. Har dock världens problem, har knappt något bröd kvar hemma och vill inte lägga pengar på att köpa bröd! Så nu blir frågan vad jag ska ta för lättare kvällsmat när jag inte är så hungrig eller när jag inte har ork till att laga mat. Har i och för sig fil/yoghurt hemma men det håller jag mig inte mätt på. Brukar oftast kombinera med smörgås och fil/yoghurt, men snart får det väl bara bli fil eller yoghurt...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: