Bästa vädret

| Postat i: My Life In Words
Älskar vädret! Nu på förmiddagen har jag varit ute och solat på vår innegård. Var lite skeptisk till det först för det kändes kallt, men det blev riktigt varmt efter ett tag. Älskar även att jag börjar två idag så jag hann sola lite. I förmiddags var även antisimex här för vi har små husdjur som vi inte vill ha. Det är nämligen möss som mamma har sett! Usch!!!! Men nu ska de bort! Jag har även hunnit fått besked om högskolan och troligtvis blir det så att jag pluggar pedagogik till hösten. Det är en 30 poängskurs på heltid, vilket gör att det är under en termin jag kommer läsa den. Tror faktiskt det kommer bli bra, då hinner jag tänka lite på vad jag vill göra och plugga eller om jag vill försöka skaffa en jobb och jobba ett tag. Jag står som reserv på arbetsterapeut programmet på KI, men vet faktiskt inte vad jag ska välja om jag kommer in på den också. Men nog om det! Ikväll kommer mamma och hämtar mig så åker hon och jag till Stockholm och är där över helgen så hon får se hur det har blivit i min och Daniels lägenhet. Måste skynda mig nu så jag hinner med bussen, men kanske skriver någonting senare i så fall håll utkik!!
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: