Den gångna veckan

| Postat i: My Life In Words
 
Ser att det händer saker för fullt här på bloggen... Eller inte... Det är mycket som har hänt den senaste veckan men har inte tagit mig tid till att skriva. Jag har även varit deppig så det är också en anledning till varför jag inte har skrivit. Men har bestämt att ta tag i saken så jag kan gå vidare. Kan skriva mer om det i ett alldeles eget inlägg senare. Förra veckan så tog jag mitt sista p-piller!! Så hoppas att jag får en bulle i ugnen snart!! Haha, eller? Jag ska byta till p-ring istället och hoppas på att jag inte får samma humörsvängingar av den. Måste förresten hämta ut ringen i morgon!! (en påminnelse till mig själv!)
Annars har jag jobbat nästan hela veckan, jag var ledig i torsdags och var tvungen att sjukskriva mig i söndags... Jag valde nämligen att krocka med min cykel i en annan cyklist för att småbarn verkar ha svårt att förstå att man ska akta sig när folk plingar. Barnen var ju inte småbarn precis utan de var runt sju-åtta år så de borde ju förstå! Jag slog mig rejalt i höften och slog huvudet i marken så fick ta ambulans upp till sjukuset. Tur som är blev det ingenting allvarligt men jag fick troligen en lätt hjärnskakning och jag har haft problem att gå så just nu lånar jag mammas kryckor. Och jag har världens bästa prins som kom och mötte upp mig på akuten och köpte pizza när vi kom hem! Mamma och Lasse åkte nämligen ner till västkusten på lördagsmorgonen och Dennis var med en kompis så ville inte störa de. Det har varit min gångna vecka och fårse vad denna vecka har att erbjuda!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: