En riktigt lång söndag

| Postat i: My Life In Words
Efter 13 timmar på jobbet är jag helt slut både i kroppen och i huvudet. Hade även den värsta natten inför hela jobbdagen. Somnade säkert vid halv tolv och vaknade två av magsmärtor, hjälpte knappt med tabletterna heller så vaknade flera gånger och hade svårt att somna om igen för jag mådde så dåligt. Jag kämpade mig upp halv sex i alla fall för att cykla till jobbet kvart över sex. Åt tabletterna under hela dagen också, men nu är jag ledig en hel dag i alla fall! Så skönt det ska bli!!!! Jag får ha humöret uppe, för efter den här veckan som kommer har jag redan jobbat hälften. Och faktiskt när jag tänker efter så har det gått fort trots allt! Men på t al om någonting annat så valde jag och Daniel att cykla till Gäddeholms nya badplats och det var riktigt fint där även fast det inte är helt klart där. Tyvärr åkte vi värsta omvägen på vägen dit och åkte en skit skum väg hem, men det ska finnas någon bättre väg berättade mamma. Vi hade det super mysigt där ute och grillade och hade lite kvalitetstids tillsammans.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: