Inte Helt Perfekt

| Postat i: My Life In Words
 
Idag har jag varit på min älskade våning 3! Känner mig mest hemma där eftersom jag gick min introduktion där och jobbade där nästan helt i tre veckor. Dock har jobbdagen varit allt annat än lätt, började kallsvettas och blev yr nästan direkt när jag kom dit. Det blev bättre vid förmiddagsrasten då jag fick vila lite, men det kom tillbaka senare igen. Tur som var så slutade jag halv två så då tog jag bussen till stan för att boka färgningstid hos min frisör, tyvärr så satt en lapp uppe på dörren där de stod att de hade semester ons, tors och fre den här veckan. Så jäkla typiskt för det var otroligt varmt och jag hade svarta jeans och en långärmad eftersom det skulle ha varit mulet hela dagen idag. Svettades som ett as! När jag kom hem satte jag mig ute i solen och läste Inte Helt Perfekt av Lucy-Anne Holmes. Har inte läst en bok för jag vill på hur länge som helst, men mamma rekomenderade den här boken och det är riktigt rolig! Kan komma med en recension av den när den väl är utläst!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: