Mys med mamma

| Postat i: My Life In Words
 
Har försökt i flera timmar på att komma ihåg hur jag ska börja inlägget, men har blivit distraherad av massor annat och inte riktigt orkat. Hur som helst har dagen varit ok, dock var det snorkallt när jag cyklade till jobbet i morse! På termomentern så stod det att det var 16 grader så trodde jag inte behövde någon tjockare tröja utan hade bara en kofta på mig, vilket var ett riktigt dumt val. Trodde seriöst att jag skulle frysa till en isbit vilken sekund som helst och dessutom blåste det! Det var skönt att jag slutade halv två och på eftermiddagen har jag myst med mamma ute i solen och pratat om allt möjligt. Fick bland annat reda på att min morfar har flera syskon, fast jag har aldrig träffat någon av de. Blev riktigt förvånad! Mamma berättade även att hennes farmor brukade sitta och spela kort med sina ex, hahaha! Hon hade även frågat mamma varför det skulle vara nödvändigt att mamma och min pappa skulle gifta sig. Önskar att jag hade fått träffa henne! I alla fall så nu på kvällen så tog jag mig en promenad med vikter på armarna. Det gick sådär med vikterna, kände verkligen av min vänstra axel och arm som hoppade ur led i höstas. Så det är fortfarande inte riktigt bra än, tyvärr måste jag även säga att jag har slarvat en hel del med rehab träningen. Jag har ju tränat upp den så jag kan använda den normalt till vardags och jag har nöjt mig med det, men ska ta upp träningen igen så jag får starkare armar. Just nu är det bara gäddhäng.. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: