Ny design

| Postat i: My Life In Words
Hello, nu har jag setat halva kvällen med att fixa bloggdesignen. Det är inte min egna, hahaha skulle aldrig kunna göra någonting så bra! Utan det är en gratis design från sannasrum.se, det jag har försökt gjort hela kvällen är att ändra till mina bilder i headern och visningsbilden samt tagit bort  det som stod innan där det där det nu står johanna, 19 och västerås/stockholm. Vill ändra lite typsnitt på vissa "texter" eller vad jag ska säga men det får bli i morgon om jag orkar. Annars har dagen bara rullat på har varit skittrött hela dagen och i morse ville jag bara ligga kvar i sängen. Dessutom har jag fått värsta finnen i ansiktet, skulle vilja ha en påse på huvudet så alla slipper se den! Usch och fy!!! Har inte så mycket mer att babbla om och jag måste göra ordning en matlåda tills imorgon. Juste efter den här veckan så har hälften av mitt sommarjobb gått! helt sjukt, samtidigt som jag tycker att det har gått långsamt så tycker jag ändå att det har gått rätt fort! Hoppas resten går ännu fortare! Mest för att jag vill ha ledigt och kunna vila upp mig. På fredag får jag också reda på om jag har kommit in på högskolan, scary! Nej, men nu måste jag laga ordning någonting jag kan ha med mig i matlåda i morgon sen måste jag sova! Pusspuss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: