The Lone Ranger

| Postat i: My Life In Words
 
Igår hade jag fullt upp hela dagen, som dessutom började när Daniel skulle till jobbet och han kan inte vara så försiktig och tänka på att jag sover... På förmiddagen gick jag i Kistagallerian 40 minuter innan jag skulle ta tåget hem, köpte inget men testade de skönaste jeansen som jag ska köpa när jag får nästa lön! Gudomliga!!! När jag kom till Västerås så gick jag med Joanna på stan ett tag innan vi mötte upp Jennifer också och satte oss på Olio Deli för att luncha. Emma kom också dit, men lite senare. Alltid kul att träffa de igen! Förstår inte hur jag ska klara mig till hösten när jag är van med att spendera varje skoldag med dessa underbara människor. Efter lunchdejten så köpte jag och Emma med oss choklad, hallon och jordisar och åt de. Emma släppte av mig hemma vid tio i sju och då hade jag ungefär tjugo minuter på mig innan jag skulle ner på stan igen för att gå på The Lone Ranger med Sara och Elin. Filmen var sjukt bra!!! Tror jag skrattade högre än alla andra vissa gånger, men det bjuder jag på... Direkt efter bion var slut så var det bara för mig att gå och lägga mig eftersom jag började åtta idag på jobbet.
 
Nu ska jag snart ner på stan och möta upp Johanna, Lisa, Sara och Elin så ska vi gå och käka någonstans. Senare ska de i väg och festa medan Daniel kommer så han och jag ska strosa runt och kolla på bilarna eftersom det är power meet. Ska försöka tvinga Daniel att se Dumma Mej ikväll också, jag har börjat sett den men har inte sett klart den än. Det är ju världens gulligaste film! Haha, längtar otroligt mycket tills jag och Jennifer ska se tvåan på bio.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: