Avslutningsmiddag och Mösspåtagning

| Postat i: My Life In Words
Som vanligt blir det ingen uppdatering när det väl händer saker.. Fy vad tråkig jag är!! Haha, men igår var det mösspåtagning och avslutningsmiddag. Jag kan knappt fatta att det snart är över! Det är bara 6 dagar kvar idag. Det var super mysigt igår i alla fall och alla var såå fina! Studentklänningar, mössorna och kostymer. Började nästan gråta när våra mentorer höll tal, jag ska alltid vara så känslig. Det var tre-rättersmiddagen men om jag ska vara ärlig var det inte det godaste jag har ätit. Eller jag blev mest besviken på efterrätten som inte smakade någonting, det skulle föreställa vitchokladmousse och hallonsås men moussen smakade bara som övervispad grädde... Efter middagen träffades de flesta i klassen på world of beer. Vi hade det riktigt trevligt, stannade där till halv-kvart i tolv innan vi som var sist gick hem. Idag är planerna att ta det lugnt till kvällen och sen gå ut med tjejorna från klassen. Det är bara för skönt att slappa en heldag utan att känns sig stressad över plugg och uppgifter som ska bli klara. Nu ska jag fortsätta med att inte göra någonting! Pusspuss!
 
Så fina!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: