Blää

| Postat i: My Life In Words
 
Ååh, orkar inte!! Är helt förskyld och orkar inte göra någonting i princip. Jag hostar och det kilar i halsen konstant, rinner och svider i ögonen också. Kulkulkul!! Blev aldrig att jag orkade fixa till bloggen igår, kanske händer ikväll istället, who knows... Orkade inte göra någonting igår heller så sov stora delar av dagen, satte in pengar på mitt konto i alla fall, men inte så mycket mer. Vi kollade på "Du gör mig galen" (Silver lining playbook) igår, den var inte alls som jag hade förväntat mig men tyckte den ändå var bra. Trodde den skulle handla om något helt annat, så blev förvånad och förstod inte alls i början vad som hände eftersom jag inte visste vad den skulle handla om. Om jag inte fixar bloggen ikväll så kommer jag säkert se på någon annan film, måste försöka bli frisk också. Jobbar måndag till torsdag så vill gärna orka med det!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: